Ludzie zaopatrują się w koce i frytkownice w ramach przygotowań do ciężkiej zimy

0
149

Brytyjczycy, podejmując desperacką próbę walki z obniżeniem rachunków za energię nadchodzącej zimy, masowo zaopatrują się w koce i frytkownice.

Gwałtownie rosnące ceny gazu i energii elektrycznej, dotyczą każdego z nas – nie tylko w Polsce, ale praktycznie w większości krajów na ziemi, ludzkość dotknął globalny kryzys. Inflacja stale rośnie, dlatego ludzie poszukują tańszych alternatyw, aby w jakikolwiek sposób poradzić sobie z tym, co czeka nas wszystkich już za kilka tygodni.

https://www.freepik.com/premium-photo/sick-young-woman-sits-with-cup-tea-wrapped-blanket_21289770.htm

Według najnowszego badania przeprowadzonego przez British Retail Consortium (BRC), urządzenia takie jak frytkownice i suszarki, sprzedawały się ponadprzeciętnie.

Jednak „ucierpiał” na tym sektor urządzeń elektronicznych takich jak komputery czy telewizory, ponieważ pogarsza się sytuacja życiowa ludzi na całym świecie związana ze stale rosnącymi kosztami związanymi z (podstawami) funkcjonowania.

Raport wykazał, że wartość sprzedaży detalicznej wzrosła we wrześniu o 2,2%, z 0,6% w tym samym okresie w ubiegłym roku.

https://www.mediaexpert.pl/agd-male/do-kuchni/frytownice/frytkownica-philips-hd9252-90-ovi-mini-digital-air-fryer

Helen Dickinson OBE, dyrektor generalna BRC, powiedziała: „Podczas gdy sprzedaż detaliczna w Wielkiej Brytanii wzrosła we wrześniu, oznaczało to kolejny miesiąc spadku wielkości sprzedaży, biorąc pod uwagę wysoki poziom inflacji.

https://twitter.com/HarvirDhillon/status/1579737571953102849?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1579737571953102849%7Ctwgr%5E08f93a68ec7fca9d6a8d0138855e58e96660bbad%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fmetro.co.uk%2F2022%2F10%2F11%2Fenergy-bills-people-stock-up-on-blankets-and-air-fryers-ahead-of-winter-17544701%2F

„Ponieważ zaufanie konsumentów nadal spadało, ludzie robili ostrożnie zakupy, unikając dużych kwot na paragonie, związanych z zakupem rzeczy takich jak nowe komputery, telewizory i meble.” – dodała.

„Wiele gospodarstw domowych przygotowuje się również na wyższe koszty energii tej zimy, dzięki kocom, ciepłej odzieży i energooszczędnym urządzeniom, takim jak suszarki i frytkownice, które dobrze się sprzedają.”

„Zbliża się trudna zima zarówno dla detalistów, jak i konsumentów. Koszty rosną w całym łańcuchu dostaw detalistów, funt pozostaje słaby, stopy procentowe rosną, a napięty rynek pracy podnosi koszty zatrudnienia.”

https://jiji.co.ke/nairobi-central/accessories/snuggle-blanket-with-sleeves-uXYYkbAWM5RKAbcGhLxs8mdE.html

„Wszystko to sprawia, że ​​detalistom trudniej jest obniżyć ceny i pomóc borykającym się z problemami gospodarstwom domowym”.

Pani Dickinson wezwała rząd do zapewnienia „jasności” w sprawie stawek biznesowych w przyszłym roku i wezwała do zamrożenia mnożnika.

Podkreśliła jednak, że ​​detaliści staną w obliczu podwyżki rachunków o 800 milionów funtów, co „nieuchronnie wywrze dodatkową presję na ceny”.

Paul Martin, szef sprzedaży detalicznej w KPMG, powiedział, że konsumenci koncentrują się na uzyskaniu „wartości za pieniądze” poprzez przejście na produkty marki własnej i przejście tam, gdzie są zniżki.

„Właściwe ustalanie cen i działań promocyjnych może być różnicą między udanymi lub ponurymi świętami dla sprzedawców detalicznych w tym roku” – dodał.

Brak postów do wyświetlenia